שירות ותמיכה

באמצעות התאמת השירות עבור המוצר, הצוות שלנו תמיד ערוך לשירות מעולה עבור הפרויקטים אותם אנו מבצעים, כמו- גם עבור מוצרים שלא תוכננו אצלנו.
ניתן לקבל שירות לפי דרישה או שירות שוטף בתכנית השירות הטכני.

 

מהי תכנית שירות ומתי היא עדיפה על פני שירות לפי דרישה

תכנית זו למעשה - חבילת שירות טכני מקיפה עבור עסקים בהם קיימים רכיבים הנדסיים שהינם חלק מתהליך השירות או הייצור של העסק.
התכנית נבנית ומותאמת למזער או למנוע לגמרי את זמן ההשבתה\downtime של רכיבים אלו ובכך מאפשרת לעסק את רציפות הפעילות.
זמן השבתה\downtime של השירות או הייצור, משפיע על רווחיות וניהול העסק, גורם זה אף מגולם לעתים בתמחור הסופי של המוצר.
הלכה למעשה, מיזעור זמן ההשבתה מגדיל את רווחיות העסק.

אם קיימת אצלכם דרישה לשירות טכני לפחות פעם בחודש, קרוב לוודאי שתכנית זו תתאים עבורכם.
תעשיה יצרנית - עסק לדוגמה בו ה downtime נלקח בחשבון בניהול רצפת הייצור.
דוגמה נוספת וטרנדית להיום, הינם חדרי הבריחה המכילים גם כן רכיבים טכנולוגיים.
יתרונות התכנית: חסכון בעלות השירות השוטף, יעילות גבוהה יותר לאורך זמן ותנאים נוחים.
לחצו כאן לקריאה נוספת על התכנית